KONTO BANKOWE
Konto bankowe Olifant Records: Olifant, Gdańsk
nr konta: 64 1940 1076 3054 5948 0000 0000
tytułem: imię i nazwisko + nr zamówienia (dla ułatwienia)
Zawsze po wpłacie potwierdź przelew emailem, telefonem ? na : olifant@home.pl lub 502 513 769
Wpłata na konto to:
– suma cen pozycji + koszt przesyłki ? czyli uśredniony koszt paczki priorytetowej ? czyli ? 16 zł (w tym karton, folia stretch, tasma itp)
– powyżej 350 zł ? koszt 0 zł (przesyłka darmowa) ? dodajemy sporo gratisów?
WAZNE – wysylamy POCZTĄ POLSKA ale jak chcesz to mozemy INPOSTEM lub kurierem.
KOSZTY PRZESYŁKI
WYSYŁKA ZA POBRANIEM:
Sprawdzasz rzeczy, produkty w sklepie i zamawiasz je emailem na adres: olifant@home.pl ? podając dokładnie to co chcesz plus pełen adres wysyłkowo / kontaktowy.
1. Zamówienie ? opłata za wysyłkę, pobranie, priorytet ? 25 zł.
2. Zamówienie powyżej 350 zł ? bez opłaty (koszt przesyłki, pobrania, priorytetu ? pokrywamy my)
WYSYŁKA Z WCZEŚNIEJSZĄ WPŁATA NA KONTO:
1. Zamówienie do 350 zł ? opłata za wysyłkę priorytetową ? 16 zł
2. Zamówienie powyżej 350 zł ? bez opłaty (koszt przesyłki priorytetowej pokrywamy my)
Przy zamówieniach powyżej 350 zł ? przy wpłacie na konto dorzucamy różnego rodzaju gadżety (prasę, naklejki, plakaty, cd, wpinki, wlepki, smycze itp.)
Przy zamówieniach powyżej 500 zł ? możesz dodatkowo wybrać sobie 4 CD ? z wydawnictwa OLIFANT RECORDS !!!
Zamówione rzeczy pakujemy w kartoniki, koperty bąbelkowe ? tak aby ograniczyć możliwość zniszczeń.
Wysyłamy: zawsze jako PRIORYTET (normalne przesyłki, ekonomiczne ? potrafią byś dostarczone nawet po 20dniach od nadania). Na życzenie klienta ? istnieje możliwość wysyłki jako ?ekonomicznej? ? koszt jest mniejszy o ~1,5zł (tylko nie wiadomo kiedy paczka dojdzie).
Zagranica: wysyłamy paczki zagranicę. Najpierw wyceniamy przesyłkę, potem czekamy na wpłatę, następnie wysyłamy przesyłkę.
WAŻNE:
1. WYSYŁAMY RZECZY ZAKUPIONE ? POWYZEJ 30 zł (+koszty przesyłki).
2. Koszty przesyłki to: koperta, kartonik, taśma, opłata poczty polskiej (przeważnie płyty kompaktowe nadają format gabarytu B ? 2 cd mają z kartonikiem, kopertą ? wysokość powyżej 20mm) itp.
DO KAZDEJ PRZESYŁKI DOŁĄCZONY JEST PARAGON FISKALNY.
NIESTETY NIEMA MOŻLIWOŚĆI WYSTAWIENIA FAKTURY VAT (Olifant jest na ryczałcie).
REGULAMIN
Regulamin i zasady korzystania z naszego sklepu.
1. Sklep internetowy o nazwie OLIFANT, działający pod adresem www.olifant.com.pl, prowadzi sprzedaż wysyłkową następujących towarów: odzieży, płyt CD, czasopism i książek. Właścicielem sklepu jest firma OLIFANT mieszcząca się w Gdańsku. NIP 957 04 62 104 , Regon: 220 66 00 80
Działalność na podstawie wpisu do rejestru ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miejskim Gdańsk pod numerem .
Kontakt telefoniczny w godzinach 17:00 ? 21:00 pod numerem 502 513 769
2. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie poprzez strony www.olifant.com.pl oraz poprzez email olifant@olifant.com.pl
3. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej metody dostawy. Towar wysyłany jest: w przypadku płatności za zaliczeniem pocztowym (pobraniem) w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia, w przypadku płatności przelewem na konto sklepu lub przekazem w ciągu 5 dni roboczych od wpływu gotówki na konto sklepu.
4. Przesyłki dostarcza:
Poczta Polska ? przesyłka priorytetowa, czas dostawy około 2 dni robocze, (znając nasza pocztę ? od 3 do 5 dni)
Poczta Polska ? przesyłka zwykła, czas dostawy do 4 dni roboczych, (znając naszą pocztę ? od 7 do 21 dni)
– REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OD 30 ZŁOTYCH + KP.
– DO KAŻDEJ PACZKI DORZUCAMY DARMOWE GADZETY (m.in. WPINKI, NAKLEJKI, KASETY, PŁYTY CD, PLAKATY?)
– PONADTO W KAZDEJ PACZCE ZNAJDUJE SIĘ PARAGON (który umożliwia reklamację), nie wystawiamy faktur VAT.
W razie jakichkolwiek pytań ? dzwoń, pisz na emaila: olifant@home.pl
REKLAMACJE
1. Warunkiem reklamacji lub wymiany towaru jest odesłanie zakupionego wcześniej towaru po uzgodnieniu z obsługą sklepu. Przesyłki reklamacyjne należy przesyłać na adres:
Olifant, Piotr Bosak, Skr. Poczt 57, 80-876 Gdańsk 52
2. W chwili odbioru sprawdź stan przesyłki. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia złóż od razu reklamację w urzędzie pocztowym co przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji i zwiększy szansę na uzyskanie odszkodowania. W przypadku uszkodzeń przesyłki nie powstałych w trakcie jej transportu kontaktuj się z nami.
3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, a w przypadku posiadania fabrycznego opakowania (np. folia na płytach) nie może być ono naruszone.
4. W przypadku wycofania dokonanej już przedpłaty za zamówiony towar zwracamy wpłacona kwotę po potrąceniu kosztów manipulacyjnych w wysokości 5 zł + ewentualne dodatkowe koszty. (np. koszty przesyłki już będącej w drodze i jej zwrotu, koszty prowizji allegro, itp.)
5. Prawo zwrotu towaru nie dotyczy bielizny osobistej (majtki, bokserki, skarpetki).
6. W przypadku zaginięcia przesyłki, powstałego nie z winy olifant.pl, lecz z winy osób trzecich, sklep zastrzega sobie 28 dni roboczych na ustosunkowanie się do zaistniałej sytuacji (złożenie reklamacji na poczcie, odpowiedź reklamacyjna, etc.)
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
8. Wszystkie dane osobowe klientów olifant.com.pl są gromadzone w celu usprawnienia i polepszenia jakości usług oraz w celach statystycznych i marketingowych, dane te są przeznaczone wyłącznie dla celów firmy Olifant Records. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych, każdy ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich zmian. Zbieranie danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności. Klient korzystający z usług firmy Olifant Records/sklep internetowy www.olifant.com.pl wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883)
9. Złożenie zamówienia, jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt :
e-mail: olifant@home.pl
lub telefonicznie: 502 513 769
TERMIN REALIZACJI
Zamówione towary wysyłamy w każdy wtorek(rano). Po potwierdzeniu zamówienia (płatności na konto).
Przesyłki pobraniowe realizujemy (po potwierdzeniu, kontakcie) od razu w wyznaczone dni ( wtorek ), a przesyłki opłacane przelewem po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
Przykład:
– zamówisz w poniedziałek, paczka wysyłana jest we wtorek,
jeżeli zamówisz w np. we wtorek, w środę ? to paczka wyjdzie w nastepny wtorek.
Zamówienia wysyłamy zawsze jako PRIORYTET!
Wysyłka realizowana jest przez Pocztę Polską.
Jeżeli wysłałeś zamówienie i otrzymałeś potwierdzenie wysyłki (telefoniczne lub emailem) a przesyłki nie ma dłużej niż 7 dni (od chwili zamówienia) ? proszę o kontakt. Prawdopodobnie leży na Waszej poczcie a listonosz ?zapomniał? lub zgubił awizo.
Kontaktując się z nami ? otrzymasz nr paczki, przesyłki.
UWAGA- ISTNEIJE MOZLIWOSC WYSYLKI PACZKOMATEM LUB KURIEREM – PISZ W TEJ SPRAWIE NA EMAIL: – olifant@home.pl
WAŻNE!
Ochrona danych osobowych
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM ZE E-SKLEPU (www.olifant.com.pl)
W związku z korzystaniem przez Użytkownika ze e-sklepu lub realizowanie zamówień za pomocą emaila Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług a także informacje o aktywności Użytkownika w Sklepie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania przez Użytkownika ze Sklepu.
CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE
Korzystanie z E-SKLEPU
Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), a nie będących zarejestrowanymi Użytkownikami (tj. osoby nie posiadające konta lub profilu w Serwisie) przetwarzane są przez Administratora:
? w celach analitycznych i statystycznych ? wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie swoich praw.
Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza również te dane w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania nim, a także w celach analitycznych i statystycznych ? w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Rejestracja z E-SKLEPU
Osoby, które dokonują rejestracji w Serwisie, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. Ponadto, w celu ułatwienia obsługi, Użytkownik może podać dodatkowe dane – takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
Dane osobowe są przetwarzane:
? w celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie (olifant.com.pl) ? podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie ? podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
? w celach analitycznych i statystycznych ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie i sposobu korzystania z konta, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności;
? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie swoich praw;
Składanie zamówień w olifant.com.pl (w Serwisie)
Złożenie zamówienia (zakupu towaru lub usługi) przez Użytkownika Serwisu wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Złożenie zamówienia on line wymaga posiadania konta w Serwisie. Podanie danych wskazanych w Serwisie jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem przyjęcia. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne.
Dane osobowe są przetwarzane:
? w celu realizacji złożonego zamówienia ? podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie, podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
? w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości ? podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
? w celach analitycznych i statystycznych ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, a także ich preferencji zakupowych, w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na ochronie jego praw.
MARKETING
Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
? wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych, które nie są dostosowane do jego preferencji (w tym reklama kontekstowa);
? wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom (reklama behawioralna);
? kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera);
? prowadzeniu innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną oraz działania telemarketingowe).
Reklama
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy, w tym reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest dopasowana do preferencji Użytkownika). Przetwarzanie danych osobowych w tym celu odbywa się w związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Newsletter
Osobom, które w tym celu podały swój adres e-mail, Administrator świadczy usługę newslettera. Podanie danych jest wymagane w celu świadczenia usługi newslettera, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego wysyłki. Dane osobowe są przetwarzane:
? w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera ? podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
? w przypadku kierowania do Użytkownika treści marketingowych w ramach newslettera ? podstawą prawną przetwarzania, w tym profilowania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera;
? w celach analitycznych i statystycznych ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora, (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie, w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
? w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami ? podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profil www.olifant.com.pl prowadzony w portalu społecznościowym Facebook. Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na promowaniu własnej marki.
PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA
Pliki cookies to małe pliki tekstowe, instalowane na urządzeniu Użytkownika, przeglądającego Serwis. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. W niniejszej Polityce informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii wykorzystywanych w ramach Serwisu.
Cookies ?serwisowe?
Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne oraz statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
? pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
? uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
? pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric security cookies);
? sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session cookies);
? trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika, na czas trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
? pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej, tj. analityki danych, w tym cookies:
OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez okres lat 10 od daty zrealizowania zamówienia, albo do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania, dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
Użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem.
Prawo do sprzeciwu
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych dla celów marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem administratora.
Użytkownik ma także prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją w przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych, w tym profilowaniem).
Więcej informacji o uprawnieniach wynikających z RODO znajduje się w Polityce przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do niniejszej Polityki i dostępnej też tutaj.
ODBIORCY DANYCH
W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych służących do świadczenia usług, podmiotom, takim jak banki i operatorzy płatności, firmy badawcze, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia), oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika, jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom w ich własnych celach, w tym w celach marketingowych. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny, zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
DANE KONTAKTOWE
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail telefonicznie : 502 513 769
Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail olifant@olifant.com.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje począwszy od 25 maja 2018 r.
Sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
W przypadku nieuznania zasadności reklamacji Klienta przez Sprzedawcę a także w przypadku innych sporów, Klient oprócz drogi sądowej przed właściwym sądem powszechnym uprawniony jest do skierowania sprawy na drogę pozasądowego rozwiązywania sporów, m.in. do:
? zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, tj. np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej;
? zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, tj. np. do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej;
? zwrócenia się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów. Bezpłatną pomoc konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interesów świadczą także organizacje społeczne, takie jak m.in. Federacja Konsumentów;
Wszystkie powyższe pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów mają charakter dobrowolny i wymagają zgody obydwu stron sporu.
W wykonaniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca poniżej podaje link do platformy ODR (online dispute resolution): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami:
? internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
? http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
? http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Newsletter.
W ramach Serwisu OLIFANT.COM.PL udostępnia usługe dodatkową w postaci newslettera. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących oferty Sklepu. Newsletter będzie doręczany pod wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie newslettera może zostać wyrażona podczas zakładania Konta lub później, albo niezależnie od posiadania Konta i może zostać odwołana w każdym czasie poprzez kliknięcie w zawarty w każdym numerze newlettera link ?Zrezygnuj z newslettera?
Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedającego w przypadku gdy będzie to niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa dokonywania transakcji w Sklepie, w przypadku rozwoju techniki, umożliwiającego sprawniejsze działanie Sklepu (np. nowe formy płatności), jak też w przypadku zmiany oferty Sklepu wpływającej na jego funkcjonowanie. O planowanej zmianie kulturalnysklep.pl poinformuje i zamieszczając stosowną informacjęją na stronie internetowej www.kulturalnysklep.pl oraz doręczając informację o planowanych zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian, zastosowania mają postanowienia dotychczasowe, chyba, że wyrażą Państwo na piśmie zgodę na zastosowanie nowych postanowień.
Użytkownicy posiadający zarejestrowane konta w Serwisie, nie zgadzający się na zmianę treści Regulaminu mogą w dowolnej formie oświadczyć OLIFANTowi o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta. Konta użytkowników nie zgadzających się na zmiany Regulaminu zostaną usunięte pierwszego dnia obowiązywania Regulaminu w nowym brzmieniu.
Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami), Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu nie powoduje szczególnych zagrożeń innych niż typowe zagrożenia wynikające z dokonywania zakupów przez internet.
Zabronione jest podejmowanie jakichkolwiek działań mogących wpłynąć na poprawne funkcjonowanie Sklepu, korzystanie ze Sklepu w sposób sprzeczny z Regulaminem oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności dostarczanie za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
Do niniejszego Regulaminu mamy Formularz odstąpienia od umowy w edytowalnej i możliwej do zapisu i wydruku formie. Jeżeli ?go? potrzebujesz napisz do nas ? prześlemy (email: olifant@olifant.com.pl )
Użytkownicy, którzy do dnia 20 maja 2018 r. składali zamówienia telefonicznie, za pośrednictwem BOK lub listownie, posiadają konto w Serwisie. Aby sprawdzić, jaki jest login i hasło prosimy o kontakt z BOK:
? Infolinia: 502 513 769
? e-mail: olifant@olifant.com.pl
Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r.